Abstract
ניתוח למידה מתייחס לשימוש בנתונים אודות לומדים במטרה לשפר את תהליכי הלמידה וההוראה ולעודד מרצים לקבל החלטות מושכלות. עם זאת, בכדי שצוותי ההוראה יאמצו את השימוש במערכות לניתוח למידה, יש צורך להתייחס אליהם כבעלי העניין העיקריים ולא כמשתמשי הקצה. עדיין, מרבית המערכות הללו מעוצבות ללא שיתוף פעולה הדוק עם צוותי ההוראה העתידים לעשות בהן שימוש בפועל. במחקר הנוכחי אנו מבקשים להבין את נקודת המבט של צוות ההוראה, מטרת המחקר הינה לאפיין את סוגי הנתונים על תהליכי למידה העשויים לעניין אותם ואת סוגי ההחלטות מבוססות הנתונים בהן ישקלו לנקוט. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
Subtitle of host publication | ספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024 |
Editors | דורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין |
Place of Publication | רעננה |
Pages | ע11-ע17 |
State | Published - 2024 |
IHP Publications
- ihp
- Education, Higher
- Educational tests and measurements
- Learning
- Decision making
- Databases
- Lecturers
- Perception
- Measurement -- Data processing
- College students