מרצים ומתרגלים רוצים נתונים: עניין ושימוש בנתונים על תהליכי הלמידה של סטודנטים

מאיה אושר, קרן שגיא, אולגה צ'ונטונוב, איתן נוה, עידו רול

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

ניתוח למידה מתייחס לשימוש בנתונים אודות לומדים במטרה לשפר את תהליכי הלמידה וההוראה ולעודד מרצים לקבל החלטות מושכלות. עם זאת, בכדי שצוותי ההוראה יאמצו את השימוש במערכות לניתוח למידה, יש צורך להתייחס אליהם כבעלי העניין העיקריים ולא כמשתמשי הקצה. עדיין, מרבית המערכות הללו מעוצבות ללא שיתוף פעולה הדוק עם צוותי ההוראה העתידים לעשות בהן שימוש בפועל. במחקר הנוכחי אנו מבקשים להבין את נקודת המבט של צוות ההוראה, מטרת המחקר הינה לאפיין את סוגי הנתונים על תהליכי למידה העשויים לעניין אותם ואת סוגי ההחלטות מבוססות הנתונים בהן ישקלו לנקוט. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
Subtitle of host publicationספר הכנס התשעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: יום רביעי, כח באייר תשפ"ד, 5 ביוני 2024
Editorsדורית אולניק-שמש, אינה בלאו, ניצה גרי, אבנר כספי, יעל סידי, יורם עשת, יורם קלמן, איל רבין
Place of Publicationרעננה
Pagesע11-ע17
StatePublished - 2024

IHP Publications

  • ihp
  • Education, Higher
  • Educational tests and measurements
  • Learning
  • Decision making
  • Databases
  • Lecturers
  • Perception
  • Measurement -- Data processing
  • College students

Cite this