Abstract
האם רובוטים חברתיים חינוכיים יכולים לתת ערך אמיתי בשנים הקרובות? במאמר זה אנו טוענים שהתשובה היא כן. בכיתה בה צפינו, נוכחנו בבעיה נפוצה: המרצה חילקה את הכיתה לקבוצות קטנות לעבודה על פעילות משותפת ולא הצליחה לחלק את זמנה בין הקבוצות ולענות לכל השאלות בו זמנית. המטרה של מחקר זה הייתה לבחון האם רובוטים חברתיים יכולים לעזור במצב זה. בפרט, רצינו למצוא האם רובוט חברתי יכול לשרת מטרה זו באופן טוב יותר מטכנולוגיות אחרות כגון טאבלטים. שלושים ושלושה סטודנטים השתתפו בפעילות למידה בקבוצות קטנות. בתנאי הרובוט, במקום להרים את היד ולחכות לתשובת המרצה, הסטודנטים יכלו, עבור כל שלב בפעילות, ללחוץ על סימן השאלה ולקבל פידבק מיידי מהרובוט החברתי. בתנאי הטאבלט, הסטודנטים קיבלו את אותו הפידבק על גבי מסך הטאבלט. יתרונותיו וחסרונותיו של הרובוט החברתי נידונים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 35-39 |
Number of pages | 5 |
Journal | מור-טק |
Volume | 14 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Education
- Lecturers
- Robotics
- Tablet computers