שימוש בסביבת למידה וירטואלית מטמיעה בסטודיו האדריכלי - מודל הערכה מבוסס מקום לסביבת הלמידה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

על מנת להעריך כיצד סביבה וירטואלית מטמיעה תומכת בהקניית מיומנויות תכנון אדריכלי, מחקר זה עושה שימוש במסגרת אנליטית המקודדת פעולות למידה עם תנאי הלמידה בהן התקיימו ומשווה את השימוש בסביבה הוירטואלית מטמיעה לסביבת למידה מסורתית בקורס הסטודיו האדריכלי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
Editorsענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
Place of Publicationתל אביב
Pages187-207
Number of pages21
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Architecture
  • Architecture -- Data processing
  • Architecture -- Study and teaching
  • Computer-assisted instruction
  • Educational tests and measurements
  • Learning
  • Place-based education
  • Virtual reality

Cite this